Ανησυχία για τη φυματίωση σε Αχαΐα και Ηλεία
26 May 2026
Ανησυχία για τη φυματίωση σε Αχαΐα και Ηλεία

Συναγερμός έχει σημάνει σε Αχαΐα και Ηλεία μετά από θετικά τεστ μαντού σε άτομα που συνδέονται με εργάτες γης οι οποίοι νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών.

Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται στην περιοχή για εκτεταμένους ελέγχους σε καταυλισμούς και κοινότητες εργατών γης, καθώς οι υγειονομικές αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη.