Συναγερμός έχει σημάνει σε Αχαΐα και Ηλεία μετά από θετικά τεστ μαντού σε άτομα που συνδέονται με εργάτες γης οι οποίοι νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών.
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ αναμένεται στην περιοχή για εκτεταμένους ελέγχους σε καταυλισμούς και κοινότητες εργατών γης, καθώς οι υγειονομικές αρχές παρακολουθούν στενά την εξέλιξη.